Verzendingen en retours

Leveringsopties

Expreslevering aan huis binnen 1 à 2 werkdagen - € 5,00

Selecteer 'expreslevering' indien u een snelle levering wenst. Onze klantendienst en de transporteur geven voorrang aan expreszendingen. Gebruik deze optie wanneer de leveringstermijn zeer belangrijk is.

Besteld op: Gegarandeerde levering op:
Vrijdag na 9h, weekends en maandag voor 9h Dinsdag
Maandag na 9h – dinsdag voor 9h Woensdag
Dinsdag na 9h – woensdag voor 9h Donderdag
Woensdag na 9h – donderdag voor 9h Vrijdag
Donderdag na 9h – Vrijdag voor 9h Maandag

Standaardlevering aan huis binnen 2 à 3 werkdagen - € 3,45 / Gratis vanaf € 100,00

De standaardlevering is gratis vanaf €100. Bij gratis verzending wordt geen aankomstdatum gewaarborgd. Is de leveringsdatum belangrijk voor uw bestelling, opteer dan voor een expreslevering.

Ophalen in een UPS Access Point™ binnen 2 à 3 werkdagen - € 3,45 / Gratis vanaf € 100,00

Gratis levering vanaf €100. Ophalen van uw bestelling in een UPS Acces Point ™ in jouw buurt is gratis. U wordt geinformeerd per mail van zodra het pakket beschikbaar in een UPS Acces Point. U heeft 14 dagen de tijd het pakket op te halen. We kunnen u geen specifieke leverdatum garanderen. Het garanderen van een specifieke leveringsdatum is wel mogelijk wanneer u gebruik maakt van onze express service.

Ophalen in de winkel binnen de 2 à 3 werkdagen - Gratis

Bestel online en haal de bestelling af in de winkel die u zelf kiest. De leveringsduur kan variëren afhankelijk van de voorraad. U kunt deze optie selecteren en een winkel kiezen door de knop 'Afhalen in de winkel' aan te klikken. U kunt deze mogelijkheid ook kiezen tijdens het onderdeel 'verzending' van de afrekeningsprocedure.

Leveringsbeperkingen

Er wordt niet geleverd aan postbusadressen (inclusief APO/FPO-adressen).

We leveren van maandag tot vrijdag, uitgezonderd op officiële feestdagen.

Surf naar www.samsonite.be voor bagage en koffers die in België moeten worden geleverd.

Terugsturen van een product

Recht van terugsturen van een product

Wij streven naar 100% klantentevredenheid. Bent u niet tevreden van de ontvangen goederen, dan kan u deze terugsturen binnen de 14 dagen na ontvangst, op voorwaarde dat u de artikelen niet gebruikt heeft, dat ze volledig zijn (originele etiketten, accessoires, gebruiksaanwijzing, en garantie) en in hun originele verpakking. Het recht om bestellingen te annuleren en goederen terug te sturen is niet van toepassing op gepersonaliseerde artikelen.

U dient de goederen onmiddellijk terug te sturen, in hun originele verpakking. Als de teruggestuurde goederen niet volledig zijn, verliest u het terugzendrecht.

Voor een retour kan u de volgende procedure volgen :

Retourinstructies

  1. Vul het retour formulier in en wij zullen u binnen de 3 - 5 werkdagen een retour nummer en verdere instructies per email toesturen.
  2. Verpak de goederen voor u ze terugstuurt (stuur enkel niet-gebruikte goederen terug, in originele verpakking, met originele etiketten, accessoires, gebruiksaanwijzing, en garantie). De orginele verpakking zorgt ervoor dat schade tijdens het terugsturen vermeden wordt.
  3. U zal per email de instructies voor een retour ontvangen. Druk het retouretiket af en kleef deze op de doos/dozen. Het ontvangen etiket zal alle informatie bevatten om de retour goed te laten verlopen (uw gegevens, ons leveringsadres, de koeriersnaam).
  4. Mocht u vragen hebben na stap 3, aarzel niet ons te contacteren. Indien geen vragen, dan moet u de goederen binnen de 14 dagen terugsturen naar ons.
  5. Indien u aan alle bovenstaande eisen hebt voldaan, zullen wij het bedrag van de aankoopprijs, inclusief standaard verzendkosten, terugbetalen. De terugbetaling zal gebeuren binnen 14 dagen nadat u het retourformulier hebt ingevuld en nadat we een afhaalbewijs van het pakket hebben ontvangen.
  6. Indien u niet aan alle eisen voor een terugbetaling hebt voldaan, zullen wij u via e-mail op de hoogte brengen waarom we de terugbetaling niet binnen 14 dagen kunnen goedkeuren.

Enkel online gekochte goederen kunnen teruggestuurd worden. Voor alle andere retours, dient u zich te wenden tot de winkel waar u de goederen aangekocht heeft.

Defecte Producten

Bij ontvangst graag de goederen inspecteren, en indien er problemen zijn de bon niet aftekenen, of het probleem duidelijk op de bon van de transporteur vermelden. Volg daarna de retour procedure beschreven onder "Recht van terugsturen van een product" binnen 24 uur. Indien het defect een productie- of materiaalfout is van Samsonite, of indien wij u de verkeerde goederen geleverd hebben, dan staan wij in voor de verzendkosten van het terugsturen van de goederen.