ZORGELOZE SERVICE
We repareren je product, ook bij transportschade (veroorzaakt door luchtvaartmaatschappijen bijvoorbeeld). Cosmetische schade of schade door verkeerd gebruik zijn niet gedekt, zoals we hieronder uitleggen (*).

VOLLEDIGE CHECK-UP
We geven je product een grondige controle wanneer je een reparatie of service aanvraagt. We maken het schoon en vervangen indien nodig de wielen, zodat je Proxis koffer net zo functioneel blijft als de dag dat je hem kocht.

VERVANG & RECYCLEER
Is je koffer niet te repareren (*)? We vervangen hem en recyclen je oude exemplaar. Op deze manier beperken we de ecologische voetafdruk van je beschadigde product wanneer het aan het einde van zijn levenscyclus is gekomen. De weinige onderdelen die we vandaag de dag nog niet kunnen recyclen of hergebruiken, worden op de juiste manier verwijderd. Bovendien blijven we voor die onderdelen zoeken naar duurzame verwerkingsoplossingen.

RECYCLEER & WORD BELOOND
We laten je product op onze kosten ophalen. En om je te bedanken voor je loyaliteit, krijg je van ons een waardebon voor 10% korting (na ontvangst van je geregistreerde product). Die kun je bij je volgende aankoop inwisselen. Deze waardebon is tot twaalf maanden geldig in alle fysieke en online winkels, zowel bij onze eigen als bij onze erkende verdelers.

10 JAAR EXTRA RECYCLING SERVICE
Deze recycling service blijft tien jaar langer geldig dan de reeds bestaande garantieperiode van tien jaar. Dus of je product nu vijf of twintig jaar oud is, je kunt steeds hiervan profiteren.

(*) Ons serviceplan dekt geen schade veroorzaakt door verwaarlozing, ongevallen, foutief gebruik of normale slijtage. Ook cosmetische schade zoals krassen, deuken, vlekken, kleurveranderingen of andere niet-functionele veranderingen in het uitzicht van het product zijn niet gedekt.
Elektrische en elektronische componenten en aansluitingen, kabels, adapters en batterijen komen enkel in aanmerking voor de wettelijke of statutaire garantie, die van staat tot staat of van land tot land kan verschillen.