Het is ons doel ’s werelds meest duurzame merk voor lifestyle tassen en reisbagage te worden. Daarom focussen we ons op het volledige verhaal: van de manier waarop we producten vervaardigen tot hoelang ze meegaan. De nieuwe Proxis koffer is vervaardigd om jarenlang reizen te weerstaan en om altijd aan je zijde te blijven, waar je ook naartoe gaat. Bovendien is Proxis voorzien van een uniek service programma voor de volledige levensduur van jouw product: Samsonite wecare. Dit programma verzekert een zorgeloze herstelservice en zorgt voor de recyclage of herbestemming van jouw koffer aan het einde van zijn levenscyclus.

WAAROM PROXIS DUURZAMER IS

GEMAKKELIJKE REPARATIESERVICE

We repareren je product, ook bij transportschade (veroorzaakt door luchtvaartmaatschappijen bijvoorbeeld). Cosmetische schade of schade door verkeerd gebruik zijn niet gedekt, zoals we hieronder uitleggen (*).

VOLLEDIGE CHECK-UP

We geven je product een grondige controle wanneer je een reparatie of service aanvraagt. We maken het schoon en vervangen indien nodig de wielen, zodat je Proxis koffer net zo functioneel blijft als de dag dat je hem kocht.

MINIMALE ECOLOGISCHE VOETAFDRUK OP HET EINDE VAN DE LEVENSDUUR

Is je koffer niet te repareren (*)? We vervangen hem en recyclen je oude exemplaar. Op deze manier beperken we de ecologische voetafdruk van je beschadigde product wanneer het aan het einde van zijn levenscyclus is gekomen. Wij bewaren reserveonderdelen van de hoofdcomponenten. De weinige onderdelen die we vandaag de dag nog niet kunnen recyclen of hergebruiken, worden op de juiste manier verwijderd. Bovendien blijven we voor die onderdelen zoeken naar duurzame verwerkingsoplossingen.

WIJ GEVEN JE PROXIS EEN NIEUW LEVEN & JIJ WORDT BELOOND

Om je te bedanken voor je loyaliteit, krijg je van ons een waardebon voor 10% korting (na ontvangst van je geregistreerde product). Die kun je bij je volgende aankoop inwisselen. Deze waardebon is tot twaalf maanden geldig in alle officiële Samsonite winkels, op de Samsonite website en bij onze erkende dealers.

10 JAAR EXTRA SERVICE

Deze recyclage en herbestemmingsservice blijft tien jaar langer geldig dan de reeds bestaande garantieperiode van tien jaar. Dus of je product nu vijf of twintig jaar oud is, je kunt steeds hiervan profiteren.


#OURRESPONSIBLEJOURNEY


Duurzame veranderingen vragen tijd.
Het is een reis, geen wedstrijd.

(*) Ons serviceplan dekt geen schade veroorzaakt door foutief gebruik of normale slijtage. Ook cosmetische schade zoals krassen, deuken, vlekken, kleurveranderingen of andere niet-functionele veranderingen in het uitzicht van het product zijn niet gedekt.

Elektrische en elektronische componenten en aansluitingen, kabels, adapters en batterijen komen enkel in aanmerking voor de wettelijke of statutaire garantie, die van staat tot staat of van land tot land kan verschillen.